سقف متحرک استخر اجرای سقف استخر در سرتاسر کشور

سقف متحرک استخر | تولید کننده و مجری-مشاهده قیمت در سایت
سقف متحرک استخر با اجرای بهترین متریال و قیمت_اجرای سقف استخر توسط تیمی حرفه ای و متخصص در کوتاه ترین زمان اتفاق می افتد- قیمت سقف استخر به صورت آنلاین در سایت تمدن

سقف استخر با پلی کربنات شفافمحاسبه آنلاین قیمت سقف استخر(کلیک کنید!)
مقدمه
 
استخرها از زمانهای دور تا به امروز یکی از محبوب‌ترین امکانات تفریحی در سراسر جهان بوده‌اند. اما با گذر زمان و توسعه فناوری، طراحان استخرها متوجه شدند که می‌توانند با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، استخرهایی را طراحی کنند که به آنها اجازه دهد در تمام فصول سال قابل استفاده باشند. یکی از این تکنولوژی‌ها سقف متحرک استخر است که به طراحان امکان می‌دهد در صورت نیاز، سقف استخر را باز یا بسته کنند. در این مقاله، به بررسی انواع سقف متحرک استخر می‌پردازیم.

با کلیک بر روی هر عکس عکس های بیشتری از  آن کار را مشاهده می نمایید

سقف متحرک استخر چیست؟
 
سقف متحرک استخر از یک سازه فلزی تشکیل شده است که می‌تواند به صورت عمودی و یا افقی حرکت کرده و ارتفاع تردد در سطح استخر را تنظیم کند. این سازه معمولاً از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود که به آن امکان می‌دهد تا وزن سبکی داشته باشد و در عین حال مقاومت لازم را برای تحمل فشارهای وارده را داشته باشد.

فیلم نمونه کارهای سقف استخر

انواع سقف استخر
 
اولین نوع سقف متحرک استخر، سقف قابل باز و بسته است. در این نوع سقف، یک سیستم مکانیکی وجود دارد که به طراحان امکان می‌دهد سقف استخر را به دلخواه باز یا بسته کنند. این سقف معمولاً از مواد مقاوم در برابر آب و هوا ساخته می‌شود تا از ورود آب و باران به استخر جلوگیری کند و در آن از لاستیک های مقاوم ای پی دی ام استفاده می شود که باعث آب بند و هوا بند شدن سازه می گردد. همچنین، در صورت نیاز به نور آفتاب، سقف را می‌توان باز کرد تا اجازه ورود نور به استخر داده شود سقف استخری که قابلیت باز و بسته شدن دارد یا به صورت دستی بوده و یا به صورت برقی
 که شما عزیزان در سایت تمدن می توانید مقالات مربوط به سقف متحرک استخر مدل دستی و سقف متحرک استخر مدل برقی را مطالعه نموده و ازلاعات لازم را از آنها کسب نماییدو از ویژگی های هر کدام آگاه شوید.

سقف استخر پلی کربنات (جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید!)سقف استخر با آلومینیوم مشکی و ورق شفاف

عکس های بیشتر از سقف متحرک استخر پلی کربنات
سقف استخر پلی کربنات تخت شفاف
 
نوع دیگری از سقف متحرک استخر، سقف شفاف است. در این نوع سقف، از مواد شفاف مانند شیشه یا ورق پلی کربنات شفاف استفاده می‌شود تا اجازه ورود نور آفتاب به استخر داده شود. این نوع سقف به طراحان امکان می‌دهد تا در فصل‌های سرد سال، استخر را بسته نگه دارند و در فصل‌های گرم سال، سقف را باز کنند تا استخر به آفتاب بیشتری دسترسی داشته باشد. از مزیت های سقف استخر پلی کربنات شفاف می تون به این مورد اشاره کرد که شما دید کاملا واضحی به ویو ی مورد نظر خود دارید.
 جهت مشاهده نمونه کار های سقف متحرک استخر پلی کربنات شفاف کلیک کنید!

سقف متحرک استخر با ورق پلی کربنات
سقف متحرک استخر پلی کربنات دوجداره
 
سقف متحرک استخر پلی کربنات دوجداره بهترین سقف استخر است که مزایای بسیار فراوانی دارد که یکی از آنها طول عمر بالای پوشش های پلی کربنات است که دارای 10 سال گارانتی و بیمه نامه می باشند از طرفی این پوشش دارای لایه ی unti-uv می باشد که این امر باعث می گردد که پوست شما نسوزد و در زیر آفتاب بدون اینکه نگران اشعه uv باشید به شنا و آب درمانی بپردازید از طرفی این پوشش استخر دارای عایق حرارتی و صوتی است که باعث عدم ورود و خروج صدا به داخل استخحر می گردد از طرفی باعث اختلاف دمای میانگین ده درجه ای نسبت به بیرون می شود که این مورد سبب می شود یک استخر چهارفصل داشته باشید.

سقف متحرک استخر در اصفهان

سقف متحرک استخر در اصفهان
سقف متحرک استخر مدل ساید
این نوع سقف به طور کامل باز می شود و به استخر دسترسی آسان می دهد. این سقف معمولاً بر روی ریل های قابل حرکت نصب می شود و می تواند به طور کامل به یک طرف جمع شود در این مدل از سقف های متحرک استخر، سقف استخر کاملا به یک طرف جمع می شود در این حالت اگر طول استخر 10 متر باشد چهار سگمنت از سقف استخر متحرک و یکی از آنها ثابت است که به صورت تلسکوپی به داخل هم جمع می شوند.
 ابتدا و انتهای کار نیز بسته می شود و در یک سمت درب آکاردئون کار می شود و یا درب های مدنظر شما با سلایق شما تهیه و نصب می گردد. همچنین می توانید در ابتدا و انتهای استخر از شیشه های جام بالکنی استفاده نمایید.

سقف استخر مدل قوس اروپاییسقف استخر مدل سانترال

سقف متحرک استخر مدل سانترال
در سقف متحرک استخر مدل سانترال سقف استخر به دو سمت باز و بسته می شود درصورتی که در سقف استخر مدل ساید سقف استخر به یک سمت به صورت تلسکوپی جمع می شود.

جهت مشاهده بیشتر نمونه کارهای شرکت پوشش تمدن کلیک کنید!
سقف متحرک استخر نیمه باز
 این نوع سقف به صورت نیمه باز می شود و بخشی از استخر و فضای آسمان را را در دسترس قرار می دهد و مابقی سقف استخر ثابت می باشد. این سقف معمولاً بر روی ریل های قابل حرکت نصب می شود و می تواند به یک طرف جمع گردد. این مدل تلفیقی از سقف متحرک استخر مدل ثابت و سقف متحرک استخر مدل ساید است.

سقف متحرک استخر مدل برقی یا اتومات
 
در عملکرد این سیستم، سقف متحرک به وسیلهٔ موتوری که در یکی از طرفین استخر نصب می‌شود، حرکت می‌کند. این موتور با وجود وزن سبک سقف، قادر است تا آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهد که این مدل می شود سقف استخر مدل کاور آپ که در ادامه درمورد آن به بحث و گفت وگو می پردازیم اما اگر سقف استخر به طول و افق باز و بسته شود برای کنترل باز و بسته کردن سقف، یک سیستم هیدرولیکی یا الکترومکانیکی نیز در نظر گرفته می‌شود که باعث تنظیم کنترل سقف استخر در سطح استخر می‌شود.

فیلم سقف متحرک استخر مدل اتومات


درمورد تاریخچه ی سقف استخر
سقف متحرک استخر مدل کلبه ای
  این نوع سقف به صورت شیب دار بوده که مدل جمع شدن آن نیز می تواند به صورت ساید باشد. در این مدل از سقف متحرک استخر سقف استخر به صورت کلبه ای می ماند که از دور مشاهده می نمایید و مناسب برای مناطق جنگلی و با آب و هوای گرم و با رطویت بالاست این سقف نیز همانند دیگر سقف ها بر ریل های قابل حرکت نصب شده و می تواند دیزاین زیبایی به ویلای شما ببخشد.

نمونه کار سقف استخر مدل کلبه ای ارتفاع کوتاه در رشت

سقف استخر مدل ارتفاع کوتاه
داشتن فضای باز و جذاب
 هر یک از این انواع سقف متحرک استخر، قابلیت ایجاد فضای باز و راحتی در استخر را به کاربران می دهد و می تواند در طول فصول مختلف سال استفاده شود.
 سقف متحرک استخرها به طراحان امکان می‌دهد تا از استخر در تمام فصول سال بهره‌برداری کنند. اما همانطور که می‌توان حدس زد، این نوع سقف هزینه‌بر است و نیاز به نگهداری و تعمیرات منظم دارد. همچنین، برخی از این سقف‌ها به دلیل پیچیدگی ساختار، ممکن است در برخی مناطق نصب نشوند. بنابراین، قبل از نصب سقف متحرک استخر، باید به این نکات توجه کرد و با هزینه‌ها و محدودیت‌های مربوطه آشنا شد.

قیمت سقف متحرک استخر1 

قیمت سقف استخر(جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید!)
جهت مشاهده مقاله انواع سقف استخر
مناسب برای صاحبان استخر
 در نتیجه، سقف متحرک استخر یک امکان بسیار جذاب برای صاحبان استخرهاست. این امکان به آنها اجازه می‌دهد تا در هر فصلی از سال از استخر خود لذت ببرند. با این حال، قبل از نصب سقف متحرک استخر، باید به هزینه‌ها و محدودیت‌های مربوطه توجه کرد تا تصمیم بهینه‌ای بگیریم.

سقف استخر با آلومینیوم مشکیسقف استخر مدل تلسکوپی همراه با مزایای سقف استخر

سقف متحرک استخر تلسکوپی
 
پوشش تلسکوپی سقف استخر یکی از اجزای حیاتی در طراحی و ساخت استخرها است. این نوع پوشش، برای حفظ حالت طبیعی آب استخر و جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی و آلودگی به آب استخر استفاده می شود. علاوه بر این، سقف متحرک استخر تلسکوپی به عنوان یک وسیله برای حفظ حرارت آب استخر نیز عمل می کند.
 
یکی از مزایای استفاده از پوشش تلسکوپی سقف استخر، حفظ کیفیت و شفافیت آب استخر است. این پوشش، از ورود هرگونه ذرات معلق، مواد آلی و باکتری ها به آب استخر جلوگیری می کند. به این ترتیب، کیفیت آب استخر حفظ می شود و نیاز به استفاده از مواد شیمیایی برای تصفیه آب کاهش می یابد. علاوه بر این، سقف متحرک استخر مدل تلسکوپی می تواند به عنوان یک پوشش ضد آلودگی عمل کند و از ورود آلودگی های خارجی مانند برگ ها، گرد و خاک و حشرات به آب استخر جلوگیری کند.

همچنین، سقف متحرک استخر مدل تلسکوپی می تواند به عنوان یک وسیله برای حفظ حرارت آب استخر نیز عمل نماید. با استفاده از این پوشش، می توان از انتقال حرارت آب به محیط خارجی جلوگیری کرد و حرارت آب را در داخل استخر حفظ کرد. این به معنی کاهش هزینه های گرمایش استخر است و می تواند به صرفه اقتصادی بسیاری منجر شود. همچنین، حفظ حرارت آب استخر می تواند میزان استفاده از استخر را افزایش دهد، زیرا آب به راحتی سرد نمی شود و کاربران می توانند برای مدت طولانی تر در آب لذت ببرند.
همه چیز درمورد سقف استخر و نحوه‌ی اجرای سقف استخر

ساخت سقف استخر و بازدید از استخر جهت اجرا
سقف متحرک استخر پوشش تلسکوپی چیست؟
 
سقف متحرک استخر، یک پوشش تلسکوپی است که بر روی استخر نصب می‌شود و قابلیت باز و بسته شدن دارد. این سقف معمولاً از مواد مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده است و به وسیله یک سیستم مکانیکی یا الکترونیکی قابل کنترل است. با باز کردن سقف، استخر قابل دسترسی می‌شود و با بستن آن، استخر را از عوامل جوی محافظت می‌شود. سقف متحرک استخر علاوه بر حفظ تمیزی و کیفیت آب، می‌تواند در کاهش تبخیر آب و حفظ دمای مناسب آب استخر نیز مؤثر باشد. مدیریت شرکت تمدن جناب آقای حسین تمدن نیز با شعار حفاظت از محیط زیست همواره به عنوان یک فعال اجتماعی و حافظ محیط زیست در تلاش است که اطلاعات مردم را جهت استفاده صحیح از محیط زیست بالا ببرد.

همه چیز درمورد سایت تمدن و شرکت تمدن

اجرای سقف متحرک استخر در شمال
امنیت سقف استخر مدل تلسکوپی
 
پوشش تلسکوپی سقف استخر همچنین می تواند به عنوان یک وسیله برای حفظ ایمنی استفاده شود. با استفاده از این پوشش، می توان از ورود افراد غیرمجاز به استخر جلوگیری کرد. این به خصوص برای استخرهای عمومی و استخرهایی که در مکان های عمومی قرار دارند، بسیار مهم است. همچنین، پوشش تلسکوپی سقف استخر می تواند به عنوان یک وسیله برای جلوگیری از سقوط افراد به آب استخر عمل کند. این پوشش می تواند به صورت اتوماتیک باز و بسته شود و در صورت لزوم، به سرعت باز شود تا امکان خروج افراد را فراهم کند.

قیمت سقف متحرک استخر
 
ابتدا باید گفت که قیمت سقف متحرک استخر بستگی به عوامل مختلفی دارد. یکی از مهمترین عوامل، اندازه استخر است. هرچه اندازه استخر بزرگتر باشد، قیمت سقف متحرک آن نیز بالاتر خواهد بود. همچنین، نوع سقف متحرک نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. به طور مثال قیمت سقف متحرک استخر سقف‌های متحرک استخر معمولاً از جنس PVC و پلی‌کربنات ساخته می‌شوند که قیمت هر کدام از این مواد متفاوت است.

نحوه عملکرد سقف استخر

جهت دریافت قیمت سقف استخر مدل قوس تماس بگیرید
09120463001
تاثیر قیمت سیستم حرکتی
 علاوه بر این، نوع سیستم متحرک سقف نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. سیستم‌های متحرک سقف استخر معمولاً به دو دسته تقسیم می‌شوند: سیستم سقف متحرک استخر مدل دستی و سیستم سقف متحرک استخر مدل برقی یا اتومات. هر کدام از این سیستم‌ها دارای قیمت متفاوتی هستند که بسته به نوع سیستم مورد نظر، قابل تغییر است. لازم به ذکر است که قیمت سقف متحرک استخر مدل برقی کمی گران از مدل دستس است چرا که در مدل برقی سازه یا استفاده از یک ریموت به طور خودکار باز و بسته می شود و در مدل دستی سازه با کمک فشار دست باز و بسته می گردد که از مزایای سقف متحرک استخر مدل برقی می توان به لاکچری بودن آن اشاره نمود.

سقف متحرک استخر، یک ویژگی مدرن و کاربردی برای استخرهاست. اما قیمت آن می تواند متغیر باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله، به بررسی عواملی که بر قیمت سقف متحرک استخر تأثیر می گذارند، خواهیم پرداخت.

ابعاد استخر
 یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سقف متحرک استخر، ابعاد استخر است. استخرهای بزرگتر نیاز به سقف بزرگتر و سیستم قوی تر دارند که می تواند قیمت را افزایش دهد.

جنس سقف
 سقف متحرک استخر معمولاً از چوب، فلز یا شیشه ساخته می شود. هر جنس ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد. به طور کلی، سقف فلزی و شیشه ای گزینه های گران تری هستند.

نوع سیستم حرکت
 سیستم حرکت سقف متحرک استخر نیز می تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. سیستم های برقی و اتوماتیک معمولاً گزینه های گران تری هستند.

نصب و نگهداری
 هزینه نصب و نگهداری سقف متحرک استخر نیز می تواند به قیمت آن اضافه شود. هزینه های نصب معمولاً بر اساس پیچیدگی ساختار و نیاز به تجهیزات و کارگران مختصص تعیین می شود.

برند و کیفیت
برند و کیفیت سقف متحرک استخر نیز می تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت داشته باشد. برندهای معروف و محصولات با کیفیت بالا معمولاً قیمت بالاتری دارند. برند شرکت تمدن نیز یکی از این برندهاست و کیفیت متریال مورد استفاده این کشور از بهترین متریال روز دنیا بوده و همیشه سعی بر این دارد که بهترین اجرا و خدمات را به کافرمایان ارائه دهد به همین منظور قیمت های اعلام شده توسط مجموعه پوشش های تمدن نسبت به دیگران بهترین قیمت را دارد درواقع بهترین قیمت با بهترین کیفیت.
 چرا که عده ای از متریا نامناسب استفاده نموده و علاوه بر آن در این صنعت تجربه ی زیادی ندارند.

بیوگرافی مهندس حسین تمدن 
ریل آلومینیومی سقف استخر

چگونه بهترین قیمت سقف استخر را پیدا کنیم؟
 با توجه به عوامل فوق، قیمت سقف متحرک استخر در بازار به صورت گسترده‌ای متفاوت است. با این حال، برای اینکه بتوانید بهترین قیمت را برای سقف متحرک استخر خود پیدا کنید، باید بهترین شرکت، بابهترین رزومه  سابقه و دارای تجربه ی فراوان را پیدا کنید که در این زمینه فعالیت می‌کند، با کمال اطمینان و افتخار می توانیم بگوییم که شرکت تمدن یکی از این شرکت هاست.
 تماس بگیرید و قیمت‌های آن‌ها را مقایسه کنید. همچنین، می‌توانید از نظرات و تجربیات دیگران نیز استفاده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در خرید سقف متحرک استخر خود بگیرید به همین منظور زمانی که مشتری از ما درخواست مشاهده ی کارهای مختلف ما را می کند با کمال ممیل می پذیریم و شما نیز می توانید از کارهای مختلف ما در سرتاسر ایران بازدید به عمل بیاورید تا متوجه کیفیت عالی کار ما شده و بهتر بتوانید جهت اجرای سقف متحرک استخر تصمیم بگیرید.

اجرای سقف متحرک کافه رستوران

جهت محاسبه قیمت سقف استخر به صورت آنلاین کلیک کنید!
قیمت سقف متحرک استخر چگونه محاسبه می شود؟
 قیمت سقف متحرک استخر ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، از جمله:

ابعاد استخر
ابعاد استخر، یعنی طول و عرض استخر همراه با فضای تردد و مورد نیاز خود را محاسبه نموده و بعد به عرض استخر یک متر اضافه نمایید و سپس این ابعاد را داخل بخش محاسبه هزینه سایت تمدن وارد نمایید تا قیمت حدودی به شما اعلام شود.
 معمولا سقف‌های بزرگتر و پیچیده تر یعنی طول و عرض 20 متر به بالا معمولاً هزینه بیشتری دارند. که در این صورت می توانید
با مهندس تمدن جهت مشاره تماس بگیرید. 09120463001

مواد ساخت
 نوع مواد استفاده شده در ساخت سقف نیز قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. متریال مورد استفاده شرکت سقف متحرک استخر تمدن آلومینیوم و پلی کربنات است که موادی مقاوم در برابر آب و هوا و با کیفیت بالاتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

سیستم کنترل
 نوع سیستم کنترل (مکانیکی یا الکترونیکی) و پیچیدگی آن نیز قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نصب و نگهداری
هزینه نصب و اجرا سقف متحرک نیز باید در محاسبه قیمت مد نظر قرارمیگیرد و قیمت اعلام شده توسط سایت و دیگر کارشناسان ما قیمت صفر تاصد کار می باشد و دیگر برای پرداخت کار دیگری نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نیست.
شرکت تمدن نیز در کنار نصب و اجرا پوشش خود را 15 سال گارانتی و بیمه نامه می نماید که دارای ده سال خدمات می باشد.
نتیجه گیری درمورد قیمت سقف استخر
 
با توجه به این عوامل، قیمت سقف متحرک استخر می‌تواند متغیر باشد. برای محاسبه دقیق قیمت، بهتر است با تولیدکنندگان و پیمانکاران مختلف تماس بگیرید و قیمت های آنها را مقایسه کنید.
 در نهایت، باید گفت که خرید سقف متحرک استخر یکی از مهمترین و پرهزینه‌ترین خریدهایی است که می‌توانید انجام دهید. بنابراین، برای اینکه بتوانید بهترین قیمت را برای خود پیدا کنید، باید با دقت و با توجه به تمامی عوامل مختلف، انتخاب خود را انجام دهید.

بیوگرافی مهندس حسین تمدن

اجرای سقف استخر در کرج، شمال، گیلان و مازندران و تهران و دماوند و همه‌ی شهرهای ایران
انواع مدل های سقف متحرک استخر تمدن
هر شرکتی پلن پیشنهادی خود را به مشتریان دارد و پیشنهاد باید بر اساس نیازهای مشتری و سلایق مشتری باشد به همین منظور شرکت تمدن با طراحی و ارسال نقشه های سه بعدی و دو بعدی به مشتریان بهترین طرح ها را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.
اما این مدل ها بر اساس ارتفاع سقف استخر طراحی می شوند و شامل
مدل ارتفاع بلند
مدل ارتفاع متوسط
مدل ارتفاع کوتاه
مدل ترکیبی
مدل قوس
مدل سانروف
مدل دیواری
مدل ثابت دیواری
مدل کاورآپ
مدل ثابت

سقف متحرک استخر در شمال 

چرا سقف متحرک استخر تمدن؟
شرکت سقف متحرک استخر تمدن یکی از برترین و برجسته‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت و تولید سقف های قابل حرکت استخر است. با کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و استفاده از تکنولوژی برتر، این شرکت توانسته است خود را به عنوان یک نمونه برتر در صنعت سقف متحرک و ثابت استخر جای دهد.
یکی از بزرگترین ویژگی‌های شرکت سقف متحرک استخر تمدن، کیفیت بالای محصولات آن است. با استفاده از جدیدترین و به روزترین تجهیزات و مواد اولیه با کیفیت، سقف های تولید شده توسط این شرکت دارای عمر طولانی، مقاومت در برابر فشار و استحکام بالایی هستند که تمامی ووش به مدت ده سال دارای گارانتی و بیمه نامه می باشد. همچنین، طراحی شیک و زیبا که با توجه به تنوع وسیعی از رنگ‌ها و مدل‌ها انجام می‌شود، به استخرهای تولید شده توسط این شرکت جذابیت و ظرافت بیشتری می‌بخشد.
علاوه بر کیفیت بالا، سقف متحرک استخر تمدن نیز می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به صورت کاملاً اتوماتیک عمل می‌کند و یک سقف اتوماتیک برای استخرتان طراحی تولید و نصب نماید. این ویژگی ویژه امکان دسترسی آسان و راحت به استخر را فراهم می‌کند. با استفاده از سیستم هوشمند، می‌توان به سادگی سقف را باز و بسته کرد و استخر را در دسترس قرار داد. همچنین، امکانات دیگری نیز مانند تنظیم دمای آب، تهویه هوا و تمامی ویژگی‌های یک استخر مدرن را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهد.
در کل، شرکت سقف متحرک استخر تمدن با تمرکز بر کیفیت بالا، طراحی خلاقانه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، به عنوان یک نمونه برتر در صنعت سقف استخر شناخته می‌شود. با ارائه محصولاتی که هم توانایی عملکرد عالی را دارند و هم ظاهری زیبا و آرامش بخش دارند، این شرکت توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.
 مشاهده فیلم نمونه کار عکس زیر کلیک کنید!

سقف متحرک استخر در تهران
مدل ارتفاع بلند
 سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند یکی از نوآوری‌های مهم در زمینه طراحی و ساخت استخرها است. این سقف، امکان تغییر شکل و ارتفاع استخر را به کاربران می‌دهد و تجربه‌ی منحصر به فردی را برای آنها فراهم می‌کند. در این مقاله، به توضیح نحوه‌ی عملکرد و مزایای استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند پرداخته خواهد شد.
 امکان تغییر شکل
 در مدل سقف متحرک استخرارتفاع بلند، با یک طراحی منحصر به فرد و عالی و همچنین به کمک مکانیزم‌های خاص، امکان تغییر شکل و ارتفاع استخر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سیستم از سقفی قابل تنظیم تشکیل شده است که قادر است در حالت‌های مختلفی قرار در طول و عرض قرار گیرد، از جمله حالت باز، حالت بسته و حالت نیمه باز. 
 امکان تردد
 مدل سقف متحرک استخر ارتفاع بلند این امکان را به صاحبان استخر می ده که در پیرامون استخر تردد داشته و بتوانند در آب شیرجه بزنند چرا که ستون های سقف متحرک استخر حدودا 1.80 تا 2 متر می باشد و سقف کار و نقطه ماکزیمم سقف نیز حدودا 3.5 متر می باشد. این ابعاد ابعاد استاندارد کار بوده که در صورت بازدید و ابعاد سفارشی ارائه شده توسط شما، کار نیز صورت می گیرد و این ابعاد ذکر شده بستگی به طول و عرض استخر شما نیز دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، شکل و ارتفاع استخر را تغییر داده تا شرکت تمدن نیز به تولید و اجرای آن بپردازد و شما نیز تجربه‌ی متفاوتی در استفاده از استخر داشته باشند.

اجرای سقف استخر در رشت + نمونه کار بیشتر
مشاهده فیلم و چند عکس از نمونه کار بالا  
مزایای استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند
 
استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند، به مزایای فراوانی برای کاربران این نوع استخرها منجر می‌شود. یکی از مهمترین مزایا، همچون دیگر مدل ها امکان استفاده از استخر در فصل‌های سرد سال است. با تغییر شکل و ارتفاع سقف، استخر به یک سالن بسته تبدیل می‌شود و کاربران حتی در طول زمستان می‌توانند در آنجا به آب ورود کنند و از استخر لذت ببرند. این امکان، برای افرادی که به استخر رفتن علاقه‌مند هستند، امکان استفاده طولانی‌مدت و مداوم از استخر را برای خود فراهم می‌کنند و علاوه بر آن دیگر نگرانی بابت کثیف شدن آب استخرو لجن شدن آن ندارند.
 برای مطالعه بیشتر درمورد مزایای سقف استخر مقالات زیر را بخوانید.
مزایای سقف متحرک استخر 1
مزایای سقف متحرک استخر 2
 مزایای سقف متحرک استخر در طول سال 3
 امکان تنظیم دمای آب استخر
 
علاوه بر این، سقف متحرک استخر ارتفاع بلند، امکان تنظیم دمای استخر را نیز به کاربران می‌دهد. با تغییر شکل و طول سقف، میزان تابش نور خورشید به استخر تغییر می‌کند و در نتیجه دمای آب نیز و مزان تابش نور خورشید به داخل استخرتغییر می‌کند. این امکان به کاربران این استخرها اجازه می‌دهد تا دمای آب را به دلخواه خود تنظیم کنند و در طول روز، از آب گرم یا خنک لذت ببرند. این ویژگی، برای افرادی که به دمای آب در هنگام استحمام حساس هستند، بسیار مهم و مورد توجه است.
 طراحی منحصر به فرد
 
سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند، علاوه بر مزایای فراوانی که برای کاربران این نوع استخرها دارد، در زمینه‌ی طراحی نیز بسیار جذاب و زیبا است. این سقف، به عنوان یک عنصر مهم در طراحی استخر، قابلیت ایجاد تنوع و زیبایی را به طراحان می‌دهد. با استفاده از این سقف، می‌توان استخرهایی با طرح‌ها و شکل‌های متنوعی طراحی کرد و به کاربران تجربه‌ی یک استخر منحصر به فرد را ارائه داد. به همین منظور شما جهت اطلاعات بیشتر می توانید با طراحان ما در تماس باشید جهت هماهنگ شدن با طراحان شرکت پوشش های تمدن با مدیریت شرکت در تماس باشید. 09120463001
 نتیجه گیری درمورد سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند
 در نتیجه، سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند، به عنوان یک نوآوری مهم در زمینه طراحی و ساخت استخرها، امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند و میتوانند در پیرامون استخر به خوبی تردد داشته باشند. این سیستم، با امکان تغییر شکل و ارتفاع استخر و تنظیم دمای آب، تجربه‌ی لذت بخشی را برای صاحبان استخر تجربه ای خوب و عالی ایجاد می‌کند و در عین حال، به طراحان استخرها امکان خلق طرح‌ها و شکل‌های زیبا را می‌دهد. به طور کلی، استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند، به عنوان یکی از ابتکارات جدید در زمینه طراحی استخرها، می‌تواند برای شما فضای لاکچری و مفیدی را فراهم آورد.

اجرای سقف استخر در تهران

چگونه از سقف استخر خود مراقبت کنیم؟

مدل ارتفاع متوسط
مدل سقف متحرک استخرارتفاع متوسط کمی کوتاه تراز از مدل ارتفاع بلند است و ابعاد حدودی و استاندارد این سازه تقریبا به صورت زیر است:
ستون ها 1.5 و آکس کار2.5 متر می باشد، همانطور که ذکر شد این ابعاد کاملا به طول و عرض استخر شما بستگی دارد و اگر استخر شما استاندارد باشه تقریبا چنین اعدای در دفترچه محاسباتی مهندسی بدست خواهد آمد.
 استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع متوسط دارای مزایای فراوانی است.
ارتفاع سقف متحرک استخر مدل متوسط
 این سیستم به افراد امکان می‌دهد تا در هنگام استفاده از استخ، از لحاظ ارتفاع با مشکلی مواجه نباشند. به این ترتیب، افراد می‌توانند در عمق مورد نظر شنا کنند اما در این مدل از سقف متحرک استخر باید گفت که امکان تردد در پیرامون استخر کمی دشوار می شود چرا که ارتفاع ستون ها کوتاه و حدودا 1.6 متر می باشد به همین دلیل هنگام تردد در پیرامون استخر ارتفاع این سازه ممکن است کمی برایتان سر گیر باشد.
 کاربردی و قیمتی مناسب
 
سقف متحرک استخر مدل ارتفاع متوسط امکان استفادهٔ بهینه از فضای استخر را برای شما فراهم می‌کند. این مدل از سقف متحرک استخر در سطح استخر به شما این امکان را می دهد که برای فعالیت‌هایی همچون ورزش‌های آبی یا تمرینات و آب درمانی استفاده کنید. این امر به افراد این امکان را می‌دهد که با هزینه ای کمتر اما با داشتن ویژگی های مشابه ارتفاع بلند از یک استخر چهارفصل برخوردار شوند  تا به طور کامل از استخر خود در فصل زمستان استفاده کنند.
 سقف استخری بینظیر در زیبایی
 
سقف متحرک استخر مدل ارتفاع متوسط از لحاظ ظاهری نیز بسیار جذاب است. این سیستم به استخر زیبایی و شکوهی می‌بخشد و به آن امکان می‌دهد تا در هر فصلی از سال، از استخر خود استفاده کند. به عنوان مثال، در فصل بهار و تابستان می‌توان سقف را برداشت و استخر را بدون مانعی به آفتاب ارائه داد، در حالی که در فصل پاییز و زمستان می‌توان سقف را بر روی استخر قرار داد و از استخر در هر شرایطی استفاده نمود.
 نتیجه گیری درمورد مدل ارتفاع متوسط
 
سقف متحرک استخر مدل ارتفاع متوسط به عنوان یکی از سیستم‌های مهم در صنعت استخرسازی، مزایای فراوانی را برای افراد فراهم می‌کند و دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. این سیستم به افراد امکان می‌دهد تا در هنگام استفاده از استخر، از تغییرات ارتفاع آب در سطح استخر جلوگیری کنند و دیگر نگرانی بابت کثیف شدن استخر خود نداشته باشند و اگر فضای تردد کمی در پیرامون استخر خود دارند تیم کارشناسی وشش های تمدن نیز این مدل را پیشنهاد می کند.

سقف متحرک استخر مدل دستیبهترین پوشش سقف استخر


سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه
 
سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه، یکی از ابتکاراتی است که در صنعت استخرسازی به منظور افزایش امنیت و تمیز نگه داشتن استخرها به کار گرفته می شود. این سقف، به عنوان یک سیستم مکانیزه، امکان تردد در پیرامون استخر برای شما فراهم نمی شود علت موضوع هم در نمونه کار های می توانید مشاهده کنید و هم در ادامه این موضوع را در سایت پوشش های تمدن شرح خواهیم داد و بر اساس نیازها و محیط استخر، دارد. در این مقاله، به بررسی و بررسی عملکرد سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه پرداخته خواهد شد.
 افزایش امنیت استخر
 
یکی از مزایای استفاده از سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه، افزایش امنیت استخرها است. نه فقط اینکه این مدل سقف استخر چنین ویژگی داشت باشد بلکه همه ی مدل های سقف متحرک استخر ذچنین ویژگی نیز دارند.
 دیگر نگران نمای ویلا و یا باغ خود نباشید
 
شاید استخر شما کاملا داخل ویلا باشد و اگر سقف استخر بزنید نمای ویلای شما با پوشش متحرک و یا ثابت کاملا گرفته می شود به همین دلیل دنبال پوشش استخری باشید که ارتفاع کوتاهی داشته باشد و به راحتی بتوانید.
کاربری های مختلف از سقف استخر
 با استفاده از این سقف، می‌توان ارتفاع استخر را به سرعت و به صورت خودکار تغییر داد. این امکان به مدیران استخر کمک می‌کند تا بتوانند استخر را به صورت موقت تبدیل به سالن ورزشی، سالن برگزاری رویدادها یا هر فضای دیگری که نیاز دارند، تغییر دهند. این ویژگی سبب می‌شود استخرها بتوانند بیشتر از همیشه درآمدزا باشند و استفاده‌های متنوعی داشته باشند.

اجرای سقف اتوماتیک استخر جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید!
سقف متحرک استخری جهت مطالعه مقاله کلیک کنید!
 مناسب برای فصل سرما
 با استفاده از این سقف، می‌توان در فصول سرد سال، استخر را بسته و گرم نگه داشت و در نتیجه، استفاده‌کنندگان راحت‌تر و بهتر از استخر استفاده کنند به همین منظور اگر استخرتان سیستم گرمایشی ندارد و یا قصد تهیه ی سیستم گرمایشی برای استخرتان را ندارید پیشنهاد تیم کارشناسی پوشش های تمدن استفاده از سقف متحرک استخر مدل ارتفاع کوتاه می باشد.
 نتیجه گیری درمورد سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه
 
در نتیجه، سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه یک ابتکار نوآورانه است که به افزایش امنیت و ارتفاع استخرها کمک می‌کند. این سیستم، با توجه به قابلیت سقف متحرک استخر و استفاده‌های متنوعی که این سقف دارد، استخرها می‌توانند بیشتر از همیشه بهره‌وری داشته باشند. در نهایت، استفاده از سقف متحرک در استخرهایی که در فضاهای بسته قرار دارند و همچنین دوست ندارن که پوشش استخر جلوی نمای ویلا و یا باغ و یا آلاچیق را بگیرد، مناسب است و این سقف می‌تواند محدودیت‌های ارتفاعی جهت نمایش نمای ویلا را برطرف کند.

سقف متحرک استخر( نمونه کار1)

سقف متحرک استخر نمونه کار 2

سقف متحرک استخر مدل ترکیبی
 
اجرای سقف استخر با چنین مدلی برای اولین بار توسط مجموعه پوشش های تمدن صورت گرفت. این مدل از سقف استخر برای اولین بار در سال 1396 در کرج اجرا گردید. از مزیت های اجرای سقف استخر با چنین مدل و ابعادی می توان به دو کاربری بودن آن اشاره کرد این مدل از سقف استخر به دلیل اینکه در ابتدا ارتفاع بلند و بر روی استخر ارتفاع کوتاه از لحاظ قیمتی این مزیت  را دارد که کاملا به صرفه است و هزینه شما را بسیار کاهش می دهد و همچنین اگر نگران نمای ویلای خود هستید این مدل نیز توسط تیم کارشناسی پوشش های تمدن پیشنهاد می گردد. این سازه در ابتدا به صورت سقف متحرک استخر مدل ارتفاع بلند کارشده و شما می توانید در آن قسمت یک فضای کاربری و استراحتی کاملا مناسب برای خود تعبیه نمایید و بعد از استراحت به شنا و آب درمانی بپردازید.
سقف متحرک استخر در دماوند

سقف متحرک استخر درگیلاوند و دماوند تهران

سقف متحرک استخر مدل سانروف
 
به علاوه، سقف متحرک استخر ارتفاع کوتاه برای استفاده در استخرهایی که در فضاهای بسته قرار دارند، مناسب است. در اینگونه استخرها، ارتفاع استخر ممکن است محدود باشد و استفاده از سقف متحرک، این محدودیت را برطرف می‌کند.
در این مدل از سقف استخر باید در دو طرف استخر از طول، در راستای یکدیگر دیوار وجود داشته باشد تا شاسی کشی و ریل گزاری بر روی این دیوارها انجام شود و سقف استخر بر روی این شاسی ها و ریل ها نصب گردد.
سقف استخر مدل سانروف برای صاحبان ویلاهایی مناسب است که فضای کمی برای استخر در نظر گرفته اند  با این کار فضای بیشتری در اختیار دارند چرا که اگر مدل های دیگر سقف استخر را اجرا نمایید باعث می شود که در عرض یک متر از فضای شما به دلیل ریل گزاری گرفته شود. به همین دلیل تیم کارشناسی پوشش های تمدن به افرادی که در دو سمت استخر خود در یک راستا دیوار دارند مدل سقف استخر سانروف را پیشنهاد می نماید.
سقف متحرک استخر مدل سانروف باید به صورت اتومات و برقی باز و بسته شود البته باز و بسته بسته کردن سقف استخر مدل سانروف با دست کمی دشوار است اما امکان پذیر است.
مشاهده نمونه کار سانروف1
 سقف استخر مدل سانروف 2


سقف متحرک استخر مدل دیواری
 
مدل سقف استخر دیواری تنها یک تفاوت با سقف استخر مدل سانروف دارد و آن اینست که در طول استخر فقط یک دیوار وجود دارد و همچنین فاصله زیادی این دیوار تا استخر ندارد.
در این حالت شاسی کشی و ریل گزاری بر روی دیوار انجام می شود و ریل در یک سمت بر روی دیوار قرار می گیرد و در یک سمت بر روی زمین قرار می گیرد و سازه به صورت متحرک دستی و یا اتومات باز و بسته می شود.
سقف استخر دیواری 1
سقف متحرک استخر مدل دیواری 2
 سقف متحرک استخر دیواری


سقف متحرک استخر مدل دیواری ثابت
 
مدل سقف استخر دیواری ثابت از لحاظ شرایطی باید همانند سقف متحرک استخر مدل دیواری باشد اما تنها یک تفاوت دارد که این مدل از سقف استخر ثابت است. سقف متحرک استخر مدل دیواری ثابت


سقف استخر مدل ثابت
 
ساختار سقف ثابت برای استخرها معمولاً از موادی مانند پوشش پلی کربنات یا فلزات مقاوم و ضد آب همچون آلومینیوم استفاده می‌شود. این ساختار به منظور حفظ استحکام و پایداری استخر در برابر عوامل خارجی مانند وزش باد، بار برف و تغییرات دمای هوا طراحی می‌شود.

ساختار سقف استخر ثابت
 
ساختار سقف ثابت استخر معمولاً شامل تیرها، ستون‌ها و بالشتک‌ها قوس ها است که به هم متصل شده‌اند و به صورت تلسکوپی در هم جمع می شوند. این ساختار به صورت یکپارچه و محکم طراحی می‌شود تا بتواند وزن استخر و بارهای خارجی را تحمل کند.

طراحی و نقشه کشی سقف استخر ثابت
 
برای ساخت سقف ثابت استخر، ابتدا نیاز است که طرح و نقشه‌های دقیقی از ساختار تهیه شود. سپس، مواد ساختاری مانند پلس کربنات و آلومینیوم مورد نیاز براساس نقشه‌ها خریداری می‌شوند. در ادامه، تیرها و ستون‌ها به صورت دقیق و با استفاده از تجهیزات مناسب بر روی سطح استخر قرار می‌گیرند و به یکدیگر متصل می‌شوند. در نهایت، بالشتک‌ها نصب می‌شوند تا سقف استخر به صورت محکم و ثابت قرار گیرد.

همانند سقف متحرک ضد آب
 
ساختار سقف ثابت استخر به طور کامل ضد آب بوده و توانایی مقابله با تغییرات دمای هوا را دراد و به عبارتی کاملتا آبند و هوابند می باشد. همچنین، این سازه قادر به تحمل وزن استخر و بارهای خارجی نظیر بار برف و وزش باد باشد. برای اطمینان از استحکام و پایداری ساختار، معمولاً از مهندسان مجرب و تجهیزات حرفه‌ای در ساخت سقف استخر استفاده می‌شود.

نتیجه‌گیری  درمورد سقف ثابت
 استخرهای با سقف متحرک و ساختار ثابت، به عنوان یک راه حل مناسب برای استفاده از استخر در طول تمام فصول سال و حفاظت از آب و کاهش هزینه‌ها، مورد توجه قرار گرفته‌اند. این مدل استخرها با توجه به مزایای ذکر شده، در صنعت ساخت و ساز و بخش سرگرمی و تفریحی رو به رشد است.

سقف متحرک استخر مدل کاور آپ
 این نوع سقف نیز باز می شود و به صورت عمودی به بالا و پایین حرکت می کند و در بدنه پوششی قرار نمی گیرد البته می توان در بدنه پرده هایی نصب نمود. این سقف معمولاً بر روی ریل های عمودی نصب می شود که ستون هایی در چهار طرف استخر برپا شده و سازه با تکیه بر روی این ستون ها بالا و پایین می شود. سقف متحرک بازشو یک نوع سقف است که به صورت عمودی بالا و پایین حرکت می کند. این سقف معمولاً بر روی ریل های عمودی نصب می شود و می تواند به طور کامل بالا رفته و استخر را باز کند.
 با باز شدن سقف، هوای طبیعی و نور خورشید به داخل استخر نفوذ می کند و باعث افزایش احساس آزادی و طبیعت نزدیک در استخر می شود.
 این نوع سقف معمولاً در استخرهای خارج از منزل، هتل ها، باشگاه های ورزشی و سایر مکان های عمومی استفاده می شود. همچنین، با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع سقف، می توان آن را بر اساس نیازهای استخر تنظیم کرد و به راحتی باز و بسته کرد.

سقف متحرک استخر کاور آپ به دلیل قابلیت تنظیم ارتفاع و باز شدن کامل، می تواند در فصول مختلف سال استفاده شود. در فصل های گرمتر، با باز کردن سقف، استخر به یک فضای باز تبدیل می شود و در فصل های سردتر، با بستن سقف، استخر کاملا محافظت می شود و حرارت داخلی حفظ می گردد.

به طور کلی، سقف متحرک بازشو امکانات و راحتی بیشتری را به کاربران استخر می دهد و به عنوان یک انتخاب مناسب برای استخرهای عمومی و خصوصی محسوب می شود.


اجرای سقف متحرک استخر
 
ساختار سقف متحرک استخر یک ساختار پوششی است که قابلیت باز و بسته شدن دارد. این نوع سقف برای استخرهایی که در فصول سرد استفاده می‌شوند، مناسب است. با باز شدن سقف استخر، امکان استفاده از استخر در فضای باز در دسترس قرار می‌گیرد و با بسته شدن سقف، استخر در فضای بسته و گرم قرار می‌گیرد. اجرای سقف متحرک استخر در کرج، تهران، شمال، گیلان، مازندران، تبریز، اصفهان، شیراز صورت می گیرد.

برای اجرای سقف متحرک استخر، ابتدا نیاز است که طرح و نقشه‌های دقیقی از ساختار تهیه شود. این مرحله پس از اینکه قیمت حدودی سقف استخر مورد تایید شما بوند انجام میشود. به عبارتی بعد از اینکه قیمت حدودی سقف استخر مورد تایید شما قرار گرفت کارشناسان و مهندسین ما به محل استخر شما مراجعه می نمایند و قیمت دقیق را بعد از آن به شما اعلام مینمایند و پلن و نقشه کار برای شما ارسال می گردد.
 سپس قرداد کاری با شرکت تمدن بسته می شود و در صورت تاخییر در اجرا توسط شرکت به شما جریمه دیرکرد پرداخت می گردد. بعد از آن مواد ساختاری مورد نیاز بر اساس نقشه‌ها خریداری می‌شوند. در این نوع سقف، علاوه بر مواد ساختاری مانند پوشش پلی کربنات و آلومینیوم، از موادی مانند شیشه وریل و یزاق الات نیز استفاده می‌شود که قابلیت تحمل وزن و پاسخگویی به تغییرات دمای هوا را دارند.

در هنگام خرید مواد، شاسی کشی و ریل گزاری های مربوط به کار شما انجام می شود و ساختار سقف شروع به نصب می‌شود. تیرها و ستون‌ها به صورت دقیق و با استفاده از تجهیزات مناسب در کناره های  سطح استخر قرار می‌گیرند و به یکدیگر متصل می‌شوند. سپس، سازه بر روی پله‌ها و ریل‌های حرکتی برای باز و بسته کردن سقف نصب می‌شوند. در نهایت، شیشه یا پلی کربنات به ساختار نصب اضافه می‌شود تا سقف استخر آب بند و هوابند شود.


نکات لازم هنگام اجرای سقف متحرک استخر
 
یکی از نکات مهم قبل از اجرای سقف استخر، انتخاب مواد مناسب برای ساخت سقف است. هر کدام از این مواد دارای ویژگی‌ها و مزایا و معایب خاصی هستند، بنابراین انتخاب مواد مناسب برای ساخت سقف استخر بسیار مهم است.

اجرای صحیح و اصولی سازه سقف استخر
 
علاوه بر این، باید به نحوه نصب سقف استخر نیز توجه کرد. اجرای صحیح سقف با استفاده از روش‌های ساخت و نصب مناسب می‌تواند از نظر استحکام و ضدآب بودن سقف، تضمین کننده باشد. بنابراین، انتخاب یک تیم حرفه‌ای و ماهر برای نصب سقف استخر بسیار مهم است به همین دلیل تیم کارشناسی و تخصصی پوشش های تمدن از زمان شروع ساخت استخر تا زمان تحویل سقف متحرک و یا ثابت استخر هموراه در کنار شما هستند تا مشاوره و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مقاوم دربرابر باد و باران 

همچنین، در نظر داشته باشید که سقف استخر باید مقاوم در برابر فشار آب، برف و باد و باران باشد. زیرا در حین پر شدن استخر، فشار آب بر سقف افزایش می‌یابد و سقف باید قادر به تحمل این فشار باشد و علاوه بر آن در فصل های پاییز و زمستان که شدت برف و باران زیاد است باید در این شرایط کاملا مقاوم باشد؛ بنابراین، بررسی و اعتبارسنجی مقاومت سقف در برابر فشار آب قبل از اجرا بسیار ضروری است. شرکت پوشش های تمدن در این عرصه کارنامه موفقی نیز داشته است چرا که سازه های خود را به مدت ده سال گارانتی و بیمه نامه می نماید.

در نهایت، باید به عایق‌بندی سقف استخر نیز توجه کرد. سقف استخر باید به طور کامل ضدآب باشد تا از نشت آب جلوگیری شود. استفاده از عایق‌های مناسب و صحیح می‌تواند از نظر ضدآب بودن سقف، اطمینان حاصل کننده باشد.
 به طور کلی، بررسی دقیق و مطالعه کامل در مورد مواد، نحوه نصب و عایق‌بندی سقف استخر قبل از اجرا، می‌تواند به شما کمک کند تا سقفی مقاوم و ضدآب برای استخر خود انتخاب کنید.


ده نکته لازم قبل از اجرای سقف استخر
 
ابعاد سقف استخر باید به طور دقیق و با توجه به ابعاد استخر و نوع استفاده از آن مشخص شود.
 
باید مطمئن شوید که سقف استخر دارای تهویه مناسب برای جلوگیری از تشکیل مه و ترشحات آبی است.
 
در صورت استفاده از سقف استخر برای استفاده در فصل سرما، باید مطمئن شوید که سقف دارای عایق حرارتی مناسب است.
 
در صورت استفاده از سقف استخر برای استفاده در فصل گرما، باید مطمئن شوید که سقف دارای سیستم خنک کننده مناسب است.
 
برای جلوگیری از تشکیل قطرات آب در سقف استخر، باید از موادی با سطح صاف و بدون خط و خش استفاده کنید.
 
جلوگیری از تشکیل پوسته‌های قارچی و باکتریایی در سقف استخر، باید از موادی با خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ استفاده کنید.
 
باید مطمئن شوید که سقف استخر دارای سیستم آب‌بندی مناسب است تا از نشت آب جلوگیری شود.
 
برای افزایش زیبایی و جذابیت استخر، می‌توانید از سقف با رنگ‌ها و طرح‌های جذاب استفاده کنید و متناسب دیزاین ویلایتان باشد.
 
برای افزایش نورپذیری در استخر، می‌توانید از سقف شفاف یا سقف با پنجره‌های بزرگ استفاده کنید.
 
برای جلوگیری از تشکیل خط و خش در سقف استخر، باید از موادی با مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش استفاده کنید.
 شرکت پوشش های تمدن با استفاده از کارشناسان ماهر خود تمامی موارد مدنظر در بالا برای شما لحاظ کرده تا پوششی مناسب بر روی استخرتان قرار بگیرد.
درباره شرکت
 شرکت پوشش های متحرک تمدن در اجرا و استفاده از بهترین متریال حرف اول را می زند. شما همراهان گرامی می توانید با کارشناسان مجرب و زبده ما جهت طراحی، مشاوره، بازدید، اجرا و نصب سازه سقف متحرک استخر تماس برقرار نموده تا اطلاعات لازم بالاخص برآورد هزینه سازه در سه مدل برقی، دستی و ثابت را در اختیار شما قرار دهند.
تمدن همراه شماست!
ارتباط با ما:
اتوبان کرج قزوین خروجی پل کردان خیابان علیخان سلطان جنب یاس17
شماره تماس + واتساپ: 09120463001
X منوی اصلی سایت
منوی اصلی